Full Lips w parę sekund za darmo ? Powiększamy usta !


Wooooow, troszkę tu nie zaglądałam.. Ale właśnie się wprowadziłam do nowego mieszkanka , remont łazienki pochłonął dużo czasu, zdrowia, nerwów i SIŁY... :( 
No ale już jestem :) 

Od jakiegoś czasu bardzo często spotykam na internecie zdjęcia i filmiki związane z Full Lips Plumping. Gdyby ktoś nie wiedział co to jest : Full Lips Plumping to "przyrząd?" do powiększania ust w kilka sekund. Polega on na wsysaniu powietrza mając "ustnik" na ustach :) W ten oto sposób nasze usta się powiększają :)


Efekt ponoć utrzymuje się na ustach ok 4h.
I występuje w 3 "rozmiarach".

(Zdjęcie zapożyczone z internetu)



Osobiście nie mam nic do mody powiększania ust, uważam się wszystko jest dla ludzi.
 Jednak trzeba we wszystkim znać umiar!
Sama też zastanawiałam się nad tym nie raz, ponieważ jestem posiadaczką wąskich ust (jedynie podczas uśmiechu widać,że je mam:D) A według mnie - do mojej dużej twarzy , maluuukie usta , strasznie mnie gryzą. Ale wiadomo, każdy ma jakiegoś bzika w swoim wyglądzie :)
Oczywiście w takich decyzjach nie postępuję zbyt pochopnie, więc musiałam się duuuużo zdjęć naoglądać efektów przed i po. I włączyła mi się awaria! Ponieważ w większości efektów usta wyglądały na kacze!(bez urazy oczywiście) być może dlatego,że oglądałam zdjęcia od razu po zabiegu. Natomiast mi zależy na naturalnym delikatnym efekcie powiększenia, dlatego też przyzwyczajam się do moim ustówww:) 

Ale gdy zobaczyłam ten HIT postanowiłam,że warto spróbować :) No ale oczywiście cena troszkę mnie zniesmaczyła. Tzn, cena może i nie jest duża, ale jak dla mnie za rzecz,którą chciałabym mieć tylko na 1x to zdecydowanie za drogo.

Minął jakiś czas, zapomniałam o tym zupełnie, ale.. siedząc kiedyś z chłopakiem zauważyłam jak bawił się - nakrętką od napoju.




Długo nie trzeba było czekać, porwałam nakrętkę i zaczęłam się bawić.



Może nie było to zbyt delikatne, ale na efekt długo nie czekałam. Szokkkkkk! 
Mam usta ;o 



Efekt przed :





Może efekt nie trwał 4h , bo po kilkunastu minutach zszedł, ale nie wiem czy to była wina tego,że nie wsysałam powietrza za długo(Obawiałam się siniaków) czy też tego mojego przyrządu.
Mimo wszystko miałam ogromną radość z efektu :)


A wy co o tym sądzicie? Jakie jest wasze zdanie na temat powiększania ust? 


Buziakiii:*


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz